منتديات الديفيل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات الديفيل

منتديات الديفيل تميز ولابداع معنا كل جديد لرسال الاقترحات او لاتصال بلادارة ali46420@yahoo.com & aboali@777ds.com

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نوكت زوجيه كتيرررررررررررررررررررر حلوة

كاتب الموضوعرسالة
المدير العام
المدير العام
المدير العام
المدير العام

المساهمات : 271

نوكت زوجيه كتيرررررررررررررررررررر حلوة Empty
مُساهمةموضوع: نوكت زوجيه كتيرررررررررررررررررررر حلوة   نوكت زوجيه كتيرررررررررررررررررررر حلوة Emptyالثلاثاء سبتمبر 16, 2008 5:57 pm

دى شوية نكت عن الزواج بس بدون ضرب ولا زعل يا بنات هههههههههه

-- مرة واحد ماشى مع خطيبته واخر انسجام فقالها عارفة اية هو الحب واية
الجواز؟ قالته لا قالها: الحب زى النجوم الجميلة اللى فى السماء قالتله طب والجواز؟ قالها:دى البلاعة اللى واحنا بنبص على النجوم بنقع فيها..

-- واحد متجوز وقاعد في البيت وبيبص كتير في عقد الزواج مراته قالت له: بتبص في عقد الزواج ليه يا حبيبي؟قالها: مش عارف يا حياتي المأذون كتب تاريخ انتهاء العقد فين..

-- واحد نشر في إعلانات مبوبة :مطلوب زوجة!!! تاني يوم جاله 100 جواب فيهم نفس الرد: تاخد مراتى؟؟..

-- واحد قاعد في أمان الله بيقرا الجرنان وفجأة جت مراته وضربته بغطا الحلة فوق دماغه .. طرررررخ!!! الزوج: فيه ايه يا بنت الحلال؟ ليه كدا الزوجه: ايه الورقه اللي في جيب بدلتك ومكتوب عليها سوسو دى الزوج: يا بنت الحلال ده أسم الحصان اللى بنشجعه في السباق! الزوجه صدقته وراحت لحالها... بعد اسبوع الزوج قاعد في أمان الله يقرا
الجرنان وفجأة جت مراته وضربته بغطا الحلة على راسه !! الزوج: خير يا بنت الحلال في ايه تاني الزوجه:حصانك على التليفون..

-- واحد بيقول لمراته ... انا النهاردة عايز رومانسية فى البيت ... راحت الزوجة سألت امها : يعنى ايه رومانسية ؟؟ الام : مش عارفة بس احتياطى إنقعى الرز..

-- مره واحده بتقول لجوزها تصدق إن أنا كل يوم بحلم بيوم جوازنا قالها هى لسه الكوابيس دى بتجيلك..

اتمنى انها تعجبكم
https://eldevil.own0.com

نوكت زوجيه كتيرررررررررررررررررررر حلوة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-